אובמה לועג לטראמפ: "יכול להיות נשיא ארה"ב בתכנית בידור"

"אני מקווה שהוא יהיה הרבה יותר רציני על הנושאים החשובים במדינה, והרבה יותר עסוק ברכישת ידע על איך המדינה צריך לפעול במדיניות חוץ ומדיניות פנים"
שרגא מנדלוביץ, ניו יורק 1 Comment on אובמה לועג לטראמפ: "יכול להיות נשיא ארה"ב בתכנית בידור"
"אני מקווה שהוא יהיה הרבה יותר רציני על הנושאים החשובים במדינה, והרבה יותר עסוק ברכישת ידע על איך המדינה צריך לפעול במדיניות חוץ ומדיניות פנים"
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארה"ב ברק אובמה, אומר כי דונלד טראמפ מנהל קמפיין על הבית הלבן המבוסס על "פתרונות קש פשטניים", את הדברים אמר אובמה בראיון ששודר ברשת NBC.

הוא טען כי המיליארדר איל ההון הנדל"ן והטלוויזיה מושך פחדים של אנשים, ומפזר חוסר ודאות לגבי העתיד. "דבר אליי אם הוא ינצח", אמר אובמה כאשר נשאל אם התקשורת צריכה לקחת את טראמפ ברצינות.

כשנשאל על האפשרות של נשיאות טראמפ ומה הוא חושב על זה, אובמה השיב, "אני יכול לדמיין את זה רק במערכון בתכנית בידור"…

אבל אובמה גם הודה בראיון כי המדינה מפולגת יותר ממה שהוא הבטיח כשהוא נכנס לבית הלבן. כשנשאל אם הוא חש אחראי לכך, הוא אמר, "זה כבר גרם לי להתחרט"

אובמה אמר, כי הוא גאה מההישגים שלו, בין היתר, ההוצאה של המדינה מהמשבר הכלכלי הגדול של 2009.

סגן הנשיא ג'ו ביידן, שהופיע גם בתוכנית אמר: "אני חושב שזה אפשרי" שטראמפ יכול לזכות בנשיאות.

אם זה יקרה, ביידן הוסיף, "אני מקווה שהוא יהיה הרבה יותר רציני על הנושאים החשובים במדינה, והרבה יותר עסוק ברכישת ידע על איך המדינה צריך לפעול במדיניות חוץ ומדיניות פנים".

"אני חושב שהוא דמות שנוי במחלוקת", אמר סגן הנשיא, והוסיף, אני חושב שהוא צריך להכיר שזה תוצאה מלשחק עם פחדים של האומה שלנו ואת ההבדלים בינינו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בועל אובמה טען בנאומו שדאע"ש אינו מאיים על ארה,ב ועל העולם אפילו אחרון השוטים מבין דבר כל כך פשוט שנשיא ארה"ב שנבחר פעמיים עדיין לא מבין